Skaidri mācību sasniegumu vērtēšanas noteikumi (vērtēšana kā process) – VIENLĪDZĪBA;
Darbs ar kavējumiem – AUDZINĀŠANA (un projekts PUMPURS);
Pārbaudes darbu/patstāvīgo darbu skaidrs plāns audzēkņiem (darbu grafiks un vērtēšana) – AUDZĒKNIS;
Virzība uz kompetences centra izveidi (CE rezultāti, dalība konkursos, mācību darbu skatēs) – KVALITĀTE;
Jaunu izglītības programmu izstrāde (20V piecgadīgā, interešu izglītības programmas, mācību satura pilnveide dizaina programmās) – PIEEJAMĪBA;
Multimediju dizaina programmas mācību priekšmetu programmas – CAURVIJA;
Mācību prakšu organizācija vidusskolā – JĒGPILNĪBA;
Stundu vērošana/skolas pašvērtējums/pedagogu pašvērtējums – PAŠAPZIŅA UN SADARBĪBA;
Makerspace/tehnoloģiskās darbnīcas izveide – IZAUGSME;
Darba kārtības noteikumu ievērošana – SADARBĪBA;
Gatavošanās budžetam – PLĀNOŠANA;
Būt atpazīstamiem pilsētā, reģionā, valstī (reklāma, dalība, ieguldījums reģiona attīstībā) – MĒS ESAM LABĀKIE!