Atbalsta personāls

 Sociālais pedagogs:

  • diagnosticē bērnu socializācijas grūtības, esošo sociālo risku ietekmi uz viņu pilnvērtīgu integrēšanos sabiedrībā un sociālo prasmju apguvē;
  • prognozē socializācijas procesu kvalitāti bērnu ģimenēs, kā arī citās formālajās un neformālajās sociālajās struktūrās;
  • plāno un īsteno konkrētas sociālpedagoģiskas darbības bērnu aizsardzības un resocializācijas jomā;
  • sastāda uzvedības korekcijas plānu, ja tas vajadzīgs, kurā iekļauj individuālās nodarbības, kā arī ieteikumus skolotājām darbam ar bērniem grupā un ieteikumus vecākiem darbam ar bērniem mājās.

Speciālais pedagogs;

  • sniedz atbalstu bērniem ar speciālām vajadzībām, kas iekļauti vispārizglītojošās grupās, kā arī bērniem, kam speciālās vajadzības nav diagnosticētas, bet ir mācību grūtības;
  • veic visaptverošus bērnu attīstības un mācību procesa novērtējumus, apkopo un analizē informāciju par bērna stiprajām un vājajām pusēm, kā arī identificē specifiskas izglītības vajadzības;
  • plāno un organizē nodarbības atbilstoši speciālās izglītības pamatprincipiem, pielietojot daudzveidīgas mācību un atbalsta metodes, darba formas, ņemot vērā bērnu individuālās vajadzības;
  • sniedz ieteikumus darbam ar bērniem grupu skolotājām un bērnu vecākiem, ievērojot izpētes laikā iegūto rezultātu analīzi.

Logopēds:

  • novērtē bērna runas un valodas attīstību, konstatē, ja bērnam ir runas un valodas traucējumi;
  • veic koriģējoši attīstošu darbu runas un valodas traucējumu, skaņu izrunas traucējumu, disgramatismu, kā arī runas tempa un ritma traucējumu novēršanai bērniem;
  • sastāda terapijas plānu, kurā iekļauj individuālās nodarbības, kā arī ieteikumus skolotājām darbam ar bērniem grupās un ieteikumus vecākiem darbam ar bērniem mājās.

          

                       

                       

Scroll to Top